نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نمایش ضعیف و دور از انتظار والیبالی‌ها مقابل هلند

  • کد خبر: ۱۱۲۰۷۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
نمایش ضعیف و دور از انتظار والیبالی‌ها مقابل هلند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌ها مغلوب هلند شد تا نخستین شکست تیم جوان کشورمان در این رقابت‌ها ثبت شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ ملت ها دو تیم ملی والیبال ایران و هلند به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر نتیجه این دیدار را به حریف خود واگذار کردند.
رقابت دو تیم در ست نخست بسیار نزدیک به‌هم بود و امتیاز‌ها برابر پیش رفت تا در نهایت تیم هلند ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید. در این ست هلند از نظر حمله برتری در بازی داشت و ۱۷ حمله منجر به کسب امتیاز انجام داد. ایران در ست نخست از حمله ۱۳ امتیاز به دست آورد.
در ابتدای ست دوم هلند سه امتیاز متوالی به دست آورد، ملی‌پوشان کشورمان در امتیاز ششم به این تیم رسیدند، اما دوباره هلندی‌ها سه امتیاز متوالی دیگر به دست آوردند تا با نظر بهروز عطایی، علی رمضانی (پاسور) به میدان آمد و تیم ایران سه امتیاز متوالی به دست آورد و دو تیم ۹ بر ۹ برابر شدند. در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود هلند شد تا نماینده سرزمین لاله‌ها دو بر صفر از ایران پیش بیافتد.
ست سوم را تیم ایران خیلی خوب آغاز کرد و تا امتیاز ۱۰ نیز از هلند پیش بود تا در این امتیاز دو تیم برابر شدند. در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۲۱ به سود هلند تمام شد تا در نهایت مردان والیبال ایران سه بر صفر نتیجه این مسابقه را واگذار کنند.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو استفاده کرد. علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، محراب ملکی سرخی و صابر کاظمی دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند.
رضا عابدینی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال در ترکیب آعاز کننده مسابقه مقابل چین بود، به دلیل مصدومیت زانو در مسابقه برابر هلند حضور نداشت و نبود او در عملکرد تیم ایران کاملا مشهود بود.
تیم ملی والیبال ایران بر خلاف بازی نخست خود، در بازی با هلند با از دست دادن عابدینی و تعییرات جزئی، کمتر نشانی از آن تیم خوب سازماندهی شده، بازی اول با چین داشت.
تیم ایران اگر بازی پایاپای ست اول را ۲۶ بر ۲۴ نمی‌باخت، چه بسا به این راحتی برابر تیم نه چندان قدرتمند هلند به این راحتی‌ها تسلیم نمی‌شد و در ست‌های بعدی مطمئنا، عملکردی قوی تری از خود بر جا می‌گذاشت. هلند تیم شکست خورده دو بازی قبلی با کمترین استراحتی که بعد از باخت سنگین بامداد جمعه به آمریکا گام به بازی با ایران نهاده بودند، هرگز در خوشبینانه‌ترین شرایط، پیش بینی چنین بازی و پیروزی آسانی برابر تیم دگرگون شده ایران نداشتند و با این برد انتقام باخت سال پیش در ریمینی در لیگ ملت‌ها را راحت‌تر از تصور گرفتند. ست دوم و سوم را با وجود همه تغییرات تیمی ایران باز هم این هلندی‌ها بودند که با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ بردند.
نکته مهم جواب گرفتن تاکتیک هلندی‌ها در استراحت دادن به نمیر عبدالعزیز در بازی قبلی برابر آمریکا بود که این بازیکن نقشی اساسی در کنار ترهورست و پلاک در شکست ایران ایفا کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->